Levering 1-3 dage

Sikker betaling

Fragt fra 29,- / Fri fragt i Danmark over 400,-

Vi er e-mærket

0 0
Shop nyheder 🌸

FAQ

 

 Kan jeg købe tøjet i en fysisk butik?

Ja, vi har en skøn fysisk butik i Bogense på Nordfyn, du finder os på Adelgade 75, 5400 Bogense

Åbningstider

Mandag 10:00 – 17:30
Tirsdag 10:00 – 17:30
Onsdag 10:00 – 17:30
Torsdag 10:00 – 17:30
Fredag 10:00 – 17:30
Lørdag 10:00 – 14:00

Du er naturligvis altid velkommen til at afhente din bestilte ordre i vores åbningstid!

 

 Kan jeg tilføje flere varer til min ordre?

Vi kan desværre ikke tilføje varer til en ordre, som du allerede har godkendt. Da din betaling er sikret gennem NETS. Du kan skrive en mail til kundeservice@frkmagnolia.dk at du ønsker flere varer sendt med din ordre. Hvis vi ikke har sendt ordren endnu, kan du lave en ordre mere, så sender vi det samlet.

 

 Varer fra min kurv er forsvundet?

Varen er først din, når du har gennemført din bestilling. Selvom du har en vare i din kurv, er den ikke endeligt reserveret til dig.

 

 Er min ordre gået igennem?

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Og er den ikke i din SPAM mail? Skriv endelig til os på kundeservice@frkmagnolia.dk så tjekker vi hurtigt for dig, om din ordre er gået igennem

 

 Jeg har ikke modtaget min ordre?

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.

Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse, herefter modtager du endnu en mail med track og tracenummeret til din pakke som du kan spore på fragtfirmaets hjemmesiden.

 

  1. Tjek din ordrebekræftelse, om du har oplyst korrekt navn og adresse. Hvis du ingen ordrebekræftelse har modtaget, har du mon oplyst korrekt mailadresse?
  2. Tjek om du har bestilt en vare, som er en ”Preorder/Forudbestilling”. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, når denne er på lager.
  3. Har du handlet under Udsalg eller Black Friday, skal du forvente lidt længere leveringstid.
  4. Hvis en af de punkter ikke er problemet, så send os meget gerne en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med DAO, GLS & PostNord, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

 

 Kan jeg annullere min ordre?

Ja. Send os en mail på kundeservice@frkmagnolia.dk med emnet: ”annullering” – så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din ordre, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os.

Der vedlægges en returlabel som koster 39,- ved brug.Beløbet fratrækkes varen der sendes retur.

Du kan også her kan købe en returlabel til kun 39 kr! – RETURFRAGT

 

Preorder / forudbestilling

 Preorder / forudbestilling

Når du lægger en ordre med en preorder vare, så afsendes denne, straks vi får den på lager. Vi hæver selvfølgelig først pengene for ordren, når vi afsender den fra vores lager. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du foretager dit køb med mastercard eller visa electron, så vil pengene stå som reserveret. Din returfrist gælder først fra den dag, hvor du har modtager din pakke og 14 dage frem.

Hvis du har købt andet sammen med i din preorder vil hele ordren først blive sendt samlet, når vi har din preorder på lager.

Ønsker du at få din ordre delt op, så vi afsender de andre varer der er på lager nu, skal du blot kontakte vores kundeservice på: kundeservice@frkmagnolia.dk, så vil de sørge for at det sendes.

Det koster dig en gang fragt – fra 29 kr.

 

 

RETUR

 Skal jeg selv betale for returnering af varer?

Ja, du betaler selv retur porto til os. Du kan med fordel købe returfragt gennem os til 39 kr.

Du kan læse mere om vores retur lige Her!

 

 Kan jeg få pengene retur for mine varer? 

Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Bemærk at der fratrækkes 39,- k´hvis vedlagte retur label benyttes.

Når vi har modtaget dine varer, har vi behandlingstid på 2-3 hverdage, og ved udsalg mm. kan der dog være længere behandlingstid. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Husk endelig at kontakte os, hvis du har spørgsmål på kundeservice@frkmagnolia.dk

 

 Kan jeg selv aflevere min returpakke hos jer?

Du er altid velkommen til at aflevere din returpakke i vores dejlige butik på Adelgade 75, 5400 Bogense.

Det er muligt at besøge vores fysiske butik og bytte din ordre til anden varer. Husk dog altid at medbringe din ordre kvittering.

Du kan aflevere din pakke i vores åbningstid.

Mandag til fredag i tidsrummet: 10:00 -17.30
Lørdag 10:00 – 14:00

 

 Kan jeg få byttet til en anden størrelse eller model?

Du kan altid bytte din vare til en ny størrelse, du skal blot lægge en ny ordre på webshoppen. Dette sikrer dig din ønskede vare og hurtig levering. De varer, du ikke ønsker at beholde, kan du nemt sende retur til os. Det er muligt at besøge vores butik og bytte din ordre til anden varer. Husk dog altid at medbringe din ordre kvittering.

Der vedlægges en returlabel som koster 39,- ved brug.
Beløbet fratrækkes varen der sendes retur.

 

 

RETURLABEL

 Jeg har ikke modtaget min returlabel?

Tjek først, SPAM mappen i din e-mail. Vi oplever at i mange af de tilfælde, hvor kunder ikke modtager returlabel e-mailen, er det fordi den er markeret som spam.

Kan du stadig ikke finde din returlabel, kan du kontakte os på kundeservice@frkmagnolia.dk

 

  Hvor kan jeg købe en returlabel?

Der vedlægges en returlabel som koster 39,- ved brug.Beløbet fratrækkes varen der sendes retur.

Du kan også købe en returlabel lige her: RETURPORTAL

Du modtager den på mail efter købet, og herefter skal du selv printe den og sætte udenpå returpakken og aflevere til et indleveringssted.

 

 

FORSENDELSE & FRAGT

  Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.

Det beklager vi meget.

Du bedes hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på kundeservice@frkmagnolia.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt. Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

 

  Jeg har ikke modtaget min ordre?

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre.

Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse. Herefter modtager du endnu en mail med track og trace til din pakke, som du kan spore på fragtfirmaets hjemmeside.

Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse. Hvis du ingen ordrebekræftelse har fået, har du mon oplyst korrekt mailadresse?

Se om du har bestilt en vare, som er vinget af som ”preorder/forudbestil”. Hvis du har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, når denne er hjemme. Har du handlet under et af vores store UDSALG eller BLACK FRIDAY, skal du forvente lidt længere leveringstid. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en på: kundeservice@frkmagnolia.dk

Vi sender ALLE pakker forsikret, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

 

  Kan jeg få fri fragt?

Du får altid gratis fragt i Danmark, når du handler for over 400 kr.
Ud over dette sender vi alle pakker til faste lave priser fra kun 29 kr.

 

  Kan jeg hente min ordre hos jer?

Ja – du er altid meget velkommen, til at afhente din ordre hos os på vores adresse:
Adelgade 75, 5400 Bogense

Du vælger blot ” Afhentning butik”, når du skal vælge forsendelse. Du modtager en mail, når din ordre er klar til afhentning

 

Vores åbningstider for afhentning er:
Hverdage i tidsrummet: 10:00 -17.30 Lørdag 10:00 – 14:00

 

REKLAMATION & FEJL

  Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.

Det beklager vi meget.
Du bedes hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på kundeservice@frkmagnolia.dk, og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt.

Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

 

  Jeg har modtaget en vare med en fejl.

Skriv en mail til kundeservice@frkmagnolia.dk med emnet ”reklamation”.

Du skal i mailen beskrive varens stand, samt medsende et billede af skaden. Husk at notere dit ordrenummer i mailen også. Når vi modtager mailen, finder vi en løsning med vores forhandler og du hører selvfølgelig altid tilbage fra os.

 

 

NYHEDSMAIL

  Jeg vil gerne tilmeldes nyhedsmailen

Vi sender ofte nyhedsmail ud, hvor du vil blive præsenteret for lækre nyheder og gode tilbud. Du kan nederst på forsiden af frkmagnolia.dk tilmelde dig vores nyhedsmail.

 

  Jeg vil gerne afmeldes nyhedsmailen

Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsmail. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig vores nyhedsmail

 

 

 

LEVERING TIL UDLANDET

  Leverer til udlandet?

Vi sender varer til hele verden. Dog kan fragtomkostningerne være meget høje for nogle lande.

 

  Kan jeg handle momsfrit, hvis jeg bor i et land, som ikke er medlem af EU? 

Ja du kan. Du skal i kommentarfeltet notere, at din ordre skal sendes momsfrit, og vi vil efterfølgende returnere pengene for moms.
Du skal være opmærksom på, at der kan blive pålagt moms og told i det land, som varerne sendes til.

frkmagnolia.dk har ikke ansvar for moms og fortoldning i udlandet, så dette er dit ansvar.

 

 

PRISMATCH & RABATKODER

   Kan jeg få en rabatkode til frkmagnolia.dk?

Ja hvis du tilmelder dig vores fine nyhedsbrev, får du en kode på 10% til dit næste køb.

Du kan tilmelde dig nyhedsmailen nederst på siden. Indtast din e-mail og tryk på “tilmeld”, så modtager du en herefter en mail hvori din rabatkode er i.

 

  Hvor skal jeg skrive min rabatkode?

Når du kommer til din indkøbskurv, skriver du blot din rabatkode i feltet ”rabatkuponkode” og trykker på knappen Anvend Rabatkupon.

Kontakt os endelig hvis du oplever problemer med at finde feltet.

 

  Min rabatkode virker ikke?

Rabatkoder gælder ikke på nedsatte varer/tilbudsvarer.

Tjek derfor efter om du har dette i din kurv og ellers skriv til os på kundeservice@frkmagnolia.dk

 

   Kan jeg bruge 2 rabatkoder på samme ordre? 

Du kan ikke kombinere 2 rabatkoder på 1 ordre.

 

  Jeg glemte at indtaste min rabatkode

Dette kan vi sagtens løse.

Send os en mail på kundeservice@frkmagnolia.dk, og vi sørger for at din rabat bliver fratrukket.
Husk rabatkoden ikke gælder på allerede nedsatte varer eller tilbud.

 

  Prismatcher Frk. Magnolia? 

Ja vi prismatcher på alle vores produkter, dog kun på normalpriser.
Det vil sige, at finder du det samme produkt på en anden webshop, som har produktet på tilbud, så prismatcher vi ikke. Ej heller hvis vi selv har produktet på tilbud.

 

 

ER DER NOGET DU ER I TVIVL OM ?

Vi opdaterer løbende denne side – men hvis du sidder tilbage med spørgsmål, som du ikke har fået svar på, så send os endelig en mail på kundeservice@frkmagnolia.dk